Charla-Debate: AS ELECCIÓNS EUROPEAS E A ABDICACIÓN DO REI. ¿UN NOVO ESPAZO POLÍTICO E SOCIAL?


Charla-Debate: 
AS ELECCIÓNS EUROPEAS E A ABDICACIÓN DO REI. 
¿UN NOVO ESPAZO POLÍTICO E SOCIAL? 
 
O luns día 9 de xuño ás 20 h. no salón de actos do Ateneo Ferrolán. 
Con: Xosé Leira López (sociólogo) e Santiago Míguez González (politólogo). 
Presenta Eliseo Fernández Fernández
Entrada libre. 

Xosé Leira López, sociólogo.
Licenciado en Ciencias Políticas e Socioloxía pola Universidade Complutense de Madrid e doutor en Socioloxía pola Universidade da Coruña. Na actualidade é profesor titular de Socioloxía da Universidade da Coruña, coordinador de Mestrado en Xestión e Patrimonio Cultural e director, desde 1995, do proxecto cultural e de investigación Aulas no Camiño.
Os seus traballos de investigación sociolóxica están recollidos en máis de cincuenta publicacións: monografías,capítulos de libros e revistas científicas. Como escritor de literatura foi membro fundador na década dos 70 do Grupo de Comunicación Poética Rompente. Ten tamén artigos publicados en prensa e pronunciou conferencias en diversas universidades europeas.


Santiago Miguez González, politólogo
Profesor Titular de Ciencia Política e da Administración. Doctor en Derecho por la Universidad de Zaragoza y licenciado en Ciencias Políticas y Sociología por la Universidad Complutense de Madrid. Realizó estudios de máster en Ciencia Política en la Universidad de Carolina del Norte (EE.UU).
Vinculación con la universidad
En la UDC ha ocupado los cargos de Vicedecano de la Facultad de Sociología y coordinador del Máster Oficial en Metodología de la Investigación en Ciencias Sociales. Actualmente es Director del Departamento de Sociología y Ciencia Política.

0 comentarios :

Related Posts with Thumbnails